Het aftellen is begonnen! nog 5 dagen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gerrit en Wobby Scholten - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! nog 5 dagen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gerrit en Wobby Scholten - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen! nog 5 dagen

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit en Wobby

27 Augustus 2014 | Nederland, Apeldoorn

Als ik dit intik is het nog 5 dagen en 1 uur en 06 minuten , dan vliegen we uit.
Nog 1 dag werken. Silvia en Martijn tellen ook al af. Alle papieren zijn binnen.Wobby heeft eindelijk een leuk jurkje (voor tussen de leeuwen?)en ik?....ik heb eindelijk mijn safari hoed! Het gevolg is dat ik nu met hoed volledig door iedereen wordt genegeerd of wordt ontweken.En dat is nou net de bedoeling als met mijn camera midden in een kudde olifanten sta!
Een kaartje is toegevoegd waar ons geplande reis opstaat.

  • 27 Augustus 2014 - 21:49

    Anjo:

    Hoi Gerrit en Wobby,
    Wat leuk dat jullie(jij) een verslag maken van jullie reis. Zal het zeker met veel belangstelling volgen. We wensen jullie een hele fijne onvergetelijke reis.
    Hartelijke groeten van Rob en Anjo

  • 28 Augustus 2014 - 11:07

    GertIna:

    ik ben benieuwd naar het leuke jurkje van Wobby. En ja inderdaad jij met safarihoed Gerrit? Continu ophouden dus.
    Wij wensen jullie heel veel plezier en vanzelfsprekend gaan we jullie hier volgen.

    gug (= groeten uit gorssel)
    Gert en Ina

  • 28 Augustus 2014 - 15:09

    JAcoline:

    Hoi Wobby en Gerrit,

    Wat een toestand om het juiste jurkje te vinden..... maak me gek!! ik ben stik benieuwd en dan natuurlijk die hoed.. hebben ze in Afrika ook niet hoor!! we zullen het gaan zien.
    Maar even zonder alle gekheid. Veel plezier met het aftellen en ik kijk nu al uit naar de foto's en verhalen.
    Goede reis en geniet er lekker van
    Groetjes van J&J

  • 30 Augustus 2014 - 16:27

    Gerda En Frank:

    Eindelijk vakantie! Iedereen terug en nou mogen jullie. Wij wensen jullie een hele mooie reis, niet te spannend door alle rare beestjes, en kom gezond weer terug. Gelukkig hebben jullie een eigen verpleegster en politieagent bij jullie dus eigenlijk kan er niets misgaan. Heel veel plezier samen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerrit en Wobby

Actief sinds 14 Juli 2012
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 15649

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 22 September 2014

Tanzania 2014

Landen bezocht: