Lake Manyare - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Gerrit en Wobby Scholten - WaarBenJij.nu Lake Manyare - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Gerrit en Wobby Scholten - WaarBenJij.nu

Lake Manyare

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit en Wobby

11 September 2014 | Tanzania, Arusha

@Gerrit: We zijn weer online (even)
Intussen hebben we een aantal onvergetelijke dagen gehad.Ik kan jullie alvast vertellen dat het onmogelijk dit over ter brengen. Zo prachtig en zo indrukwekkend. We zullen het pr0beren te beginnen met Lake Manyare. Al vroeg weer op en over de zoveelste hobbelige weg komen we bij Lake Manyare, Om het meer ligt een bush met veel mooie acasia's en zien we oa olifanten en de blue monkey.Als je de bush verlaat kom je op de vlakte van het meer. Ook hier zie je veel dieren, duizendenflamingos's, een kudde gnoes op de vlucht voor een leeuw,hippo's Prachtig!
Alternatieve energie hebben ze hier al duizenden jaren. We voelen het water uit een bron en dat is bijna heet. Nee geen vulkanische activiteit , maar opgewarmd door de zonbestraalde rotsen.
En totaal andere omgeving dan het vorige park, we verbazen echt elke dag opnieuw over wat we zien en meemaken. Onze gids weet alles: "Jamal, What is that yellow bird there called?"...".."Yellow bird!"..'tanks Jamal!" Hij weet zoveel!
Na deze mooie gamedrive komen we aan in Migunga tented lodge. Nu wel ëen tented"camp,prachtig onder hoge Yellow bastes acacias (Migunga betekent ÿellow bastes acacias)"
Apen door de bomen en weer lekker eten bij kaars licht. Weer een bijzonder mooie dag gehad.

  • 11 September 2014 - 07:56

    Joke W.:

    Goedemorgen allemaal,

    Nog net even kunnen lezen en kijken voordat ik naar mijn werk ga. Geweldige foto's weer. Het blijft een sprookje. Dus nog steeds: blijven genieten.!!!!
    Fijne dag, groetjes Joke

  • 11 September 2014 - 09:22

    Gerda Meijer:

    Prachtige foto's weer Gerrit. Jullie leven als God in Frankrijk, rondgeleid worden, diner bij kaars licht, zwembad om bij te komen. Genietn! Ik denk dat ik zo even geheel zelfstandig, zonder gids, naar de winkel loop om boodschappen te doen, misschien kom ik nog een wilde mus tegen.

  • 11 September 2014 - 11:28

    Gert En Ina:

    Mooie foto's en ongetwijfeld indrukwekkend, dat is het al als naar films op tv kijkt, maar er zijn.............!!! Denk dat ik maar een keer naar de Beekse bergen ga hahah
    Lekker kenieten!!!
    GertIna

  • 11 September 2014 - 15:32

    Edward En Leonie:

    Goedemorgen! (of is het bij jullie nu middag?)
    Mooie foto's en klinkt allemaal heel bijzonder!
    Onze score van vandaag is 1 amerikaanse koe en een konijn.
    Veel plezier gewenst vanuit de grand canyon! Xxx

  • 11 September 2014 - 19:32

    Mark:

    Wat een schitterende foto's zeg! Een beetje (heel erg) jaloers ben ik wel moet ik zeggen.

  • 12 September 2014 - 09:41

    Joke:

    wat bijzonder, volgens mij moet je dit zelf mee maken om te zien hoe mooi, ik kan mij bij de vorige schrijver aansluiten. "beetje" jaloers. ga door met het genieten joke

  • 12 September 2014 - 20:46

    Herman Wanschers:

    Ik begin het bijna ook te willen

  • 12 September 2014 - 22:25

    Erwin:

    Mooi man. Ben jaloers.

  • 13 September 2014 - 12:42

    Marjanne Oleman:

    oOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik wil ook. Mooie foto's, zijn jullie daar echt of knip je plaatjes uit een boek. Grapje, geniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerrit en Wobby

Actief sinds 14 Juli 2012
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 15679

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 22 September 2014

Tanzania 2014

Landen bezocht: